Harmonogramy przyjmowania zapotrzebowań
Szanowni Państwo,
poniżej prezentujemy harmonogram przyjmowania przez Biuro Zamówień Publicznych zapotrzebowań, które pozwolą usystematyzować ogłaszanie postępowań. Harmonogram ten nie dotyczy zamówień związanych z umowami sukcesywnymi, które od 1 lutego br. są obsługiwane przez Jednostki Zaopatrzeniowe. Harmonogram będzie służył do agregowania w danym okresie czasu pojedynczych zapotrzebowań, które docelowo będą mogły stanowić część składową większego postępowania.
Proponowany harmonogram przedstawia się następująco:
Dla zakupów realizowanych w procedurze ustawowej:
poz. 8. Meble ogólnego przeznaczenia: 15.03, 15.06, 15.09, 15.12
poz. 9b. Sprzęt rolniczo-ogrodniczy: 15.03, 15.06, 15.09, 15.12
poz. 44. Sprzęt multimedialny: 1.03, 1.06, 1.09, 1.12
poz. 45. Komputery (poza sukcesywną): 1.03, 1.06, 1.09, 1.12
poz. 47. Aparatura naukowo-badawcza, laboratoryjna i pomiarowa: 1.01, 1.04, 1.07, 1.10
poz. 80. Specjalistyczne oprogramowanie: 1.01, 1.04, 1.07, 1.10
poz. 82. Urządzenia do sieci komputerowych: 20.03, 20.06, 20.09, 20.12
poz. 90. Sprzęt AGD: 1.01, 1.04, 1.07, 1.10,
poz. 176. Drobny sprzęt laboratoryjny: 1.02, 1.05, 1.07, 1.10
poz. 182. Symulatory i fantomy: 1.03, 1.06, 1.09, 1.12
poz. 8. Meble ogólnego przeznaczenia: 15.03, 15.06, 15.09, 15.12
poz. 9b. Sprzęt rolniczo-ogrodniczy: 15.03, 15.06, 15.09, 15.12
poz. 44. Sprzęt multimedialny: 1.03, 1.06, 1.09, 1.12
poz. 45. Komputery (poza sukcesywną): 1.03, 1.06, 1.09, 1.12
poz. 47. Aparatura naukowo-badawcza, laboratoryjna i pomiarowa: 1.01, 1.04, 1.07, 1.10
poz. 80. Specjalistyczne oprogramowanie: 1.01, 1.04, 1.07, 1.10
poz. 82. Urządzenia do sieci komputerowych: 20.03, 20.06, 20.09, 20.12
poz. 90. Sprzęt AGD: 1.01, 1.04, 1.07, 1.10,
poz. 176. Drobny sprzęt laboratoryjny: 1.02, 1.05, 1.07, 1.10
poz. 182. Symulatory i fantomy: 1.03, 1.06, 1.09, 1.12
poz. 184. Aparatura medyczna: 15.01, 15.04, 15.07, 15.10
Dla zakupów realizowanych w procedurze pozaustawowej:
poz. 7. Sprzęt biurowy: 15.02, 15.05, 15.08, 15.11
poz. 9a. Urządzenia sanitarne: 15.02, 15.05, 15.08, 15.11
poz. 185. Drobny sprzęt medyczny: 1.01, 1.04, 1.07, 1.10
poz. 7. Sprzęt biurowy: 15.02, 15.05, 15.08, 15.11
poz. 9a. Urządzenia sanitarne: 15.02, 15.05, 15.08, 15.11
poz. 185. Drobny sprzęt medyczny: 1.01, 1.04, 1.07, 1.10
poz. 186. Meble medyczne: 1.01, 1.04, 1.07. 1.10.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, z uwagi na uzasadniony interes
Zamawiającego, postępowanie może być realizowane z pominięciem
powyższego harmonogramu.
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pok. nr 22-27
tel. 77 452 70 60-65
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl