Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer sprawy: D/45/2020
Terminy:
Składanie ofert: 2021-01-26 10:00:00
Otwarcie ofert: 2021-01-26 10:30:00
Załączniki:
- SIWZ wraz z załącznikami
(zamieszczono dnia: 30.12.2020 r.) (Pobrań: 406) - Pytanie i odpowiedź, modyfikacja Opisu Przedmiotu Zamówienia, zmiana terminu składania ofert
(zamieszczono dnia: 13.01.2021 r.) (Pobrań: 183) - Pytania i odpowiedzi nr 2, modyfikacja Opisu Przedmiotu Zamówienia, zmiana terminu składania ofert
(zamieszczono dnia: 19.01.2021 r.) (Pobrań: 178) - Protokół z otwarcia ofert
(zamieszczono dnia: 26.01.2021 r.) (Pobrań: 181) - Odrzucenie oferty nr 6 w części nr 2
(zamieszczono dnia: 02.02.2021 r.) (Pobrań: 106) - Wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie ofert w części nr: 1, 2, 3, 4 i 6
(zamieszczono dnia: 08.02.2021 r.) (Pobrań: 118) - Wybór najkorzystniejszej oferty w części nr: 2,4,5,6,7,8
(zamieszczono dnia: 18.02.2021 r.) (Pobrań: 144) - Odrzucenie Oferty nr 1 w części: 1,3 i 9
(zamieszczono dnia: 24.02.2021 r.) (Pobrań: 100) - Wybór najkorzystniejszej oferty w części nr 3
(zamieszczono dnia: 03.03.2021 r.) (Pobrań: 94) - Wybór najkorzystniejszej oferty w części nr 1 i 9
(zamieszczono dnia: 04.03.2021 r.) (Pobrań: 105)
Ilość odsłon strony: 1119
Uwaga! Do przeglądania plików w formacie PDF zalecamy używanie najnowszej wersji darmowego programu Adobe Reader 8. Do pobrania ze strony: www.adobe.com.
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pok. nr 22-27
tel. 77 452 70 60-65
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl