Dostawa sprzętu AGD dla Domów Studenta i innych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
Numer sprawy: D/23/2017/A
Terminy:
Składanie ofert: 2017-09-19 10:00:00
Otwarcie ofert: 2017-09-19 10:30:00
Załączniki:
- Dokumentacja przetargowa
(zamieszczono dnia: 11.09.2017 r.) (Pobrań: 127) - Zmiana treści SIWZ
i Opisu Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 1A do SWIZ)
(zamieszczono dnia: 13.09.2017 r.) (Pobrań: 112) - Pytania i odpowiedzi nr 1.
(zamieszczono dnia: 15.09.2017 r.) (Pobrań: 111) - Protokół z otwarcia ofert
(zamieszczono dnia: 19.09.2017 r.) (Pobrań: 126) - Odrzucenie oferty nr 1
(zamieszczono dnia: 20.09.2017 r.) (Pobrań: 105) - Wybór najkorzystniejszej oferty
(zamieszczono dnia: 27.09.2017 r.) (Pobrań: 116)
Ilość odsłon strony: 748
Uwaga! Do przeglądania plików w formacie PDF zalecamy używanie najnowszej wersji darmowego programu Adobe Reader 8. Do pobrania ze strony: www.adobe.com.
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pok. nr 22-27
tel. 77 452 70 60-65
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl