Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer sprawy: D/15/2017
Terminy:
Składanie ofert: 2017-07-06 10:00:00
Otwarcie ofert: 2017-07-06 10:30:00
Załączniki:
- Dokumentacja przetargowa
(zamieszczono dnia: 23.06.2017 r.) (Pobrań: 228) - Zmiana ogłoszenia w BZP oraz modyfikacja SIWZ - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
(zamieszczono dnia: 30.06.2017 r.) (Pobrań: 169) - Pytania i odpowiedzi nr 1.
(zamieszczono dnia: 03.07.2017 r.) (Pobrań: 169) - Zmiana ogłoszenia w BZP oraz modyfikacja SIWZ - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
(zamieszczono dnia: 05.07.2017 r.) (Pobrań: 135) - Zmiana ogłoszenia w BZP oraz modyfikacja SIWZ, opisu przedmiotu zamówienia, formularza ofertowego i projektu umowy - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
(zamieszczono dnia: 10.07.2017 r.) (Pobrań: 137) - Protokół z otwarcia ofert
(zamieszczono dnia: 13.07.2017 r.) (Pobrań: 103) - Wybór najkorzystniejszej oferty
(zamieszczono dnia: 19.07.2017 r.) (Pobrań: 111)
Ilość odsłon strony: 392
Uwaga! Do przeglądania plików w formacie PDF zalecamy używanie najnowszej wersji darmowego programu Adobe Reader 8. Do pobrania ze strony: www.adobe.com.
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pok. nr 22-27
tel. 77 452 70 60-65
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
NIP: 754-000-71-79, REGON: 000001382
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl